Veelgestelde Vragen (FAQ's)

Onderstaand lees je de antwoorden op veelgestelde vragen, zodat je niet direct contact met ons op hoeft te nemen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan toch even contact met ons op en we helpen je binnen 48 uur verder!

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Mits een artikel op voorraad is en je dit voor 16:00 uur hebt besteld, dan wordt het die dag nog naar je verzonden en ontvang je de bestelling vrijwel altijd de volgende dag.

Welke verzendkosten hanteren jullie?

Wij werken samen met PostNL en hun tarieven zijn van toepassing op alle bestellingen. Bij een bestelling van meer dan € 75,00 betaal je geen verzendkosten.

Hoe kan ik betalen?

We hebben 2 mogelijkheden:

  • 1) Via iDEAL: Je kunt je betaling direct betalen via iDEAL. Gemakkelijk en veilig in je eigen vertrouwde bankomgeving! Voor meer informatie zie: www.ideal.nl.
  • 2) Via directe bankoverschrijving:
    Je kunt je betaling direct overmaken naar:
    ClassForLess
    NL66 KNAB 0725 6384 51.
  • Alle prijzen zijn inclusief BTW. Er worden geen andere kosten in rekening gebracht dan hetgeen je krijgt te zien alvorens je een bestelling afrond. Je hebt de mogelijkheid om de betaal- en verzendwijze te kiezen die het best bij jou past.

Wanneer worden mijn retouren terugbetaald?

Wanneer je een artikel aan ons retourneert, word je binnen 2 dagen terugbetaald nadat het pakket bij ons in goede orde is ontvangen.

Hoe zijn jullie te bereiken?

Heb je een vraag voor ons? Dan kun je die het beste via ons contactformulier stellen. We zorgen ervoor dat je (doordeweeks) binnen 48 uur een antwoord ontvangt. Tijdens weekenden en avonden genieten wij ook even van onze vrije tijd :-).

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

PostNL bezorgt de bestellingen van ClassForLess altijd met een Track&Trace code, zodat jij je bestelling kunt volgen. De Track&Trace code ontvang je in je mail zodra de bestelling verzonden is.

Let op: ClassForLess is niet verantwoordelijk voor de pakket service van PostNL.

Kan ik een product retourneren of ruilen?

Ja, als klant heb je altijd zeven dagen retourrecht bij ons.
Bij elke bestelling ontvang je een retour formulier.
Mocht je deze kwijt zijn, klik dan hier –> Retour formulier
Wanneer je iets retourneert, stuur dan allereerst een e-mail naar retour@classforless.nl. Zodat wij op de hoogte zijn van wat je retour wilt sturen.
Als je een artikel retourneert, doe dit dan altijd in de originele verpakking en voeg het ingevulde retour formulier hieraan toe.
Zonder het ingevulde retour formulier kan de retourzending niet in behandeling worden genomen.

BELANGRIJK
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
– Afgeprijsde 
artikelen kunnen helaas niet geretourneerd worden.
Bikini’s
mogen vanwege de hygiëne niet geretourneerd worden.
Twijfel je over de maat? Dan kun je ons altijd een berichtje sturen.
Gedragen artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Het artikel dient ongedragen en ongewassen te zijn.
De originele prijskaartjes moeten aan het artikel bevestigd zijn.
Defecte artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Blijkt je artikel na opening onverhoopt defect of beschadigd te zijn?
Maak dan een foto van je artikel en neem direct telefonisch contact op.

Tevens kunnen sieraden om hygiënische redenen niet geretourneerd worden.  (Onder sieraden wordt verstaan: oorbellen, kettingen en armbanden).

Knopen, ritsen en steentjes vallen niet onder garantie.

Je kunt het artikel niet retour sturen als je de gebruiksaanwijzingen en/of gebruikersinstructie niet hebt opgevolgd.

Nadat wij jouw retour in goede orde hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag (-verzendkosten) binnen twee werkdagen terugstorten op jouw bankrekening. 

RUILEN 
Wil je jouw musthave ruilen voor een andere maat, kleur of ander item? Dat is uiteraard geen probleem. Stuur een mail naar retour@classforless.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer en het product dat je wilt ruilen en voor welke andere maat, kleur of item je deze wilt ruilen!

Voor ruilen gelden dezelfde regels als voor retourneren.

Wij zullen controleren of het item dat je wilt nog beschikbaar is.
Het pakketje kun je op eigen kosten naar ons retour sturen.
Nadat wij jouw pakketje in goede orde hebben ontvangen zullen wij het nieuwe item toesturen.
Iets ruilen dien je binnen 7 dagen aan te gegeven.
De verzend & retour kosten zijn voor eigen rekening!

RETOUR ADRES:
ClassForLess
Het Wed 83
3995 DT Houten

LET OP: ClassForLess is niet verantwoordelijk voor de pakket service van PostNL.

Waar blijft mijn orderbevestiging?

Je krijgt de orderbevestiging altijd direct via email nadat je je bestelling hebt geplaatst. Krijg je geen email, dan zit er waarschijnlijk een fout in het emailadres dat je hebt opgegeven. Controleer daarom je emailadres onder ‘Mijn account’ altijd nauwkeurig op spelfouten.

Is je emailadres correct dan kan het ook zo zijn dat je email-provider een spamfilter gebruikt die onze emails blokkeert.

Voor verdere hulp kun je natuurlijk altijd mailen naar: info@classforless.nl

Waar blijft mijn bestelling?

Heb je je bestelling na 3 tot 7 werkdagen nog niet ontvangen, neem dan even contact op met info@classforless.nl.

Het kan zijn dat je bestelling rest genoteerd staat of alleen maar iets vertraagd is.

Heb je langer dan 10 dagen op je bestelling gewacht en niets gehoord van ons of de bezorgingsdienst, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we kunnen nakijken wat er aan de hand is!